My Blog List

Monday, May 2, 2011

START

Na lang wikken en wegen toch eindelijk dit blog gestart. Het is best eng en spannend, maar aangezien ik zoveel plezier beleef  en leer van de blogs van anderen wil ik mezelf dwingen om  regelmatig te laten weten waar ik me mee bezig houdt..
Leven op een heel klein eiland maakt dat je altijd erg solitisch bezig bent en moet leren van internet en boeken en heel af en toe een workshop in Nederland..
Midden maart heb ik een tentoonstelling gehad in de Breadfruit Gallery op Saba en veel van mijn werk is daar verkocht. Dank aan Judy en Jim Stewart die er een prachtige presentatie van hadden gemaakt. Naar aanleiding van deze tentoonstelling: “Rhapsody in color”, Fiberart images of Saba, heb ik nog een aantal opdrachten gekregen waaraan ik de afgelopen weken heb gewerkt.
Gisteren drie landschappen afgemaakt. Er waren er  twee besteld maar ik wilde de opdrachtgeefster tenminste een keuze geven en was erg benieuwd welke ze zou kiezen. Uiteindelijk is het wandkleed met onze kronkelende weg in mijn bezit gebleven.

1 comment:

  1. Hoi Els,

    Gefeliciteerd met deze stap!! Heb je blog gevonden mbv de link die je stuurde, herinner me dat het bij een kennis ook enige dagen duurde voor hij in 'beeld' kwam. Alles komt goed, veel succes en reacties gewenst,
    Regina, SXM

    ReplyDelete