My Blog List

Saturday, December 17, 2011

MOLA TASJES en SINT MAARTEN

Inmiddels alweer ruim twee weken terug uit Chili. De tijd vliegt en zoals men hier zegt: "Christmas is around the corner".
Gisteren op St. Maarten een vriendin uit Nederland uitgezwaaid waar we, na haar erg plezierige verblijf op Saba, nog een paar heerlijk zonnige dagen samen hebben doorgebracht. Daar ook nog wat mola-tasjes etc. afgeleverd, die met een geleende naaimachine in elkaar zijn gezet. Dit vanwege het feit dat het voetpedaal van mijn naaimachine het, na het op de valreep naaien van 10 mandjes, heeft begeven. Inmiddels is er een nieuw pedaal besteld in Nederland, maar met de feestdagen in het verschiet zal het wel een poosje duren voordat dit hier arriveert. Ook mijn reservemachine geeft problemen met de spanning. Kortom ik zal me met andere dingen dan naaien bezig moeten houden, maar gelukkig is er voor de opdrachten van de nieuwe module 4 vooralsnog geen naaimachine-werk vereist.


Mola-tasjes voor St. Maarten




Caribische kleuren




Hoedenverkoopster

1 comment:

  1. Hoi Els,
    Bedankt voor de turtle! Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling met mijn opmerking maar ik ben er wel heel blij mee. Ik heb ook een mola tasje. Ik vind ze super mooi!

    Groetjes Karen

    ReplyDelete