My Blog List

Wednesday, February 22, 2012

FREE MOTION QUILTING

Een hele drukke, maar gezellige week met aan de lopende band bezoek. Er komt dus niet zoveel uit mijn handen. Toch tussen de bedrijven door al dagen bezig met een opdracht voor de cursus. Er moesten 4 proeflapjes, van ongeveer 15 bij 15 cm, voor free motion quilting gemaakt worden. Nu was dit iets wat ik al heel lang wilde doen en ik kon er maar niet mee ophouden. Ben tenslotte bij 12 gestopt. Het is uitstekend referentie materiaal voor wanneer ik weer aan een groot wandkleed begin.


Alle randen afgewerkt en bovenin een knoopsgaatje gemaakt zodat ik alles bij elkaar kan houden.


Achterop alle informatie over naald, garen en spanning.


Het heeft wat tijd gekost, maar hier heb ik hopelijk jaren plezier van en het kan steeds weer uitgebreid worden.

No comments:

Post a Comment