My Blog List

Sunday, March 4, 2012

CITY & GUILDS laatste opdracht module 5

Met veel plezier aan de laatste opdracht van module 5 begonnen. Er moesten een aantal "Attic window" blokken worden gemaakt die, aan elkaar gezet, een 3D illusie geven. Toch was ik niet tevreden toen ik 9 blokken aan elkaar had zitten. Alles dus weer losgetornd en er lichtbeige repen tussen gezet, wat een veel mooier resultaat oplevert. De linker kant met donker borduurgaren doorgequilt en de bodem met geel.


Nu moesten de "kastjes" worden voorzien van een al eerder gebruikt voorwerp en kwam ik toch weer bij mijn pijpen uit. In drie verschillende maten gekopieerd, uitgeknipt en aan het spelden geslagen.
Diverse opstellingen uitgeprobeerd, maar ik was nog steeds niet tevreden.



Dan nog maar eens wat extra figuren geknipt en de hele zaak opnieuw ingedeeld. Dit vond ik er een stuk beter uitzien.


Nu de kleuren nog. Even flink spitten in mijn zelfgeverfde lapjes leverde wel wat mogelijkheden op. De lapjes zijn afkomstig van een oude witte dekbedhoes van Ikea met een mooie struktuur.


Voor vandaag is het mooi geweest, maar eens kijken of ik er morgenochtend nog steeds tevreden over ben.

Intussen is onze ananas plant eindelijk vrucht gaan dragen. Hij is nog wel erg klein, maar het begin is er.

No comments:

Post a Comment