My Blog List

Monday, March 12, 2012

TYVEK 2

Het werken met Tyvek bleef me intrigeren dus nog maar eens een poging gewaagd en ditmaal een wat groter stuk geschilderd, alsook een wat grotere lap voor onder de tyvek.
Ik was erg blij met het resultaat en het meteen maar verwerkt als een quiltje.
Jammer dat vanwege het doorquilten van de tyvek, om het vast te zetten op de ondergrond, er wat van het reliƫf verloren ging. Een volgende keer daar wat voorzichter mee zijn.
Daarna opgespannen op een plaat hout die ik toevallig nog had liggen.


Afmeting 33 x 48 cm


Detail


Intussen kwam er vanuit St. Maarten een nieuwe bestelling voor mola- en applique-wandkleden en schellekoorden. Aangezien we over ruim een week naar Nederland vertrekken en het op de heenweg in St. Maarten af willen leveren, snel gestart met het uitzoeken van de eerste molitas

Ditmaal allemaal zeeschildpadden. Wat maken die Indianen toch prachtig en kleurrijk werk.
Na al die jaren blijf ik me nog steeds verwonderen.

No comments:

Post a Comment