My Blog List

Thursday, May 24, 2012

BOMEN EN LABEL

De bomen en het Sabaanse huisje zitten er als laatste op. Voor de kruinen van de bomen wat afvaldraden gebruikt met daaroverheen tule, daarna de stammen en takken machinaal geborduurd. Nu kan het doorquilten beginnen.



Maar eerst wil ik nog een label maken. Ik heb bij de proefles, in Nederland, voor mijn nieuwe Bernina wel geoefend met het alfabet, maar dat is inmiddels alweer 5 weken geleden. Na wat eerste foutjes is het gelukt. Het verdient nog niet de schoonheidsprijs, maar is toch mooier dan dat ik met permanente pen achter op de quilt schrijf. Heb laatst gelezen dat het verstandiger is om dit voor het doorquilten te doen, zodat het label goed vastzit en niet verwijderd kan worden. Jammer dat ik ben vergeten om er Saba bij te zetten. Dat moet dan nog maar met de hand. Volgende keer beter.


1 comment:

  1. IK vind het echt super...hoe groot is je werk ?

    groetjes, Janny

    ReplyDelete