My Blog List

Tuesday, May 15, 2012

NIEUWE START

Inmiddels gestart met een nieuwe landschapsquilt. Dit keer weer eens hele andere kleuren, die mooi passen bij een van de verloopstoffen die ik uit Nederland heb meegebracht en net als bij "Cove Bay" als rand wil gebruiken.

Lucht


Water en bergen toegevoegd


Het werken met angelina is me goed bevallen de vorige keer en aangezien ik ook rose vezeltjes had gekocht, deze eens uitgeprobeerd voor een zon. Met een beetje groen erbij lijkt het wel bruikbaar.


Vandaag kunnen de groene heuvels worden aangebracht en daarna kan de "aankleding" beginnen.

Naast ons huis staan momenteel de heliconia's in volle bloei. Een prachtige decoratieve bloem, die als inspiratie gaat dienen.




Maar ook in een vaas komt hij goed tot zijn recht.


Ook wil ik kijken of ik het kan combineren met de enorme bladeren van de "olifantsoren"



Een nieuwe uitdaging. Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment