My Blog List

Saturday, May 12, 2012

ONGELOOFLIJK

De "sampler" strips van Connecting Threads zijn een heerlijke inspiratiebron voor de kleine landschapskaarten.
Alhoewel ik er enkele weken geleden al een aantal had gemaakt, was er vraag naar meer. Terwijl ik druk bezig was kwam er een enthousiast mailtje van de galeriehouder dat De Zonsondergang bij Cove Bay zojuist was verkocht. Ongelooflijk zo snel. Er kwam echter meteen de vraag achteraan of ik iets nieuws kon leveren en hoelang dat ging duren. Tsja daar heb ik toch wel een week voor nodig. Daar gaan dus mijn plannen om deze week met de zesde module van city & guilds te beginnen. Inmiddels natuurlijk al enthousiast stofjes uitgezocht en in mijn hoofd bezig met een nieuw ontwerp.
Al heel lang zaten we te wachten tot deze plant in de tuin zijn eerste bloem zou produceren. De bladeren werden nl. aan de lopende band opgegeten door slakken?? Inmiddels staat hij in al zijn pracht te pronken.

No comments:

Post a Comment