My Blog List

Saturday, June 30, 2012

TURQUOISE

Tussen mijn voorraad turquoise lappen kon ik niet de kleur vinden die ik met acrylverf op het papieren ontwerp voor de papyrus had gebruikt.
Dus nog maar weer wat verf aangemaakt.
Dan wordt het spannend of het lukt om de juiste kleur te krijgen en jawel drie van de geverfde lappen komen in aanmerking. Mocht ik dus bij het naaien een fout maken is er altijd reserve. De andere lappen gingen door toevoeging van geel toch wat teveel naar groen toe.


Het ontwerp staat op papier, de staaltjes stof en garen zijn opgeplakt en het kan worden ingestuurd. Hopelijk wordt het door Catherine, mijn lerares goedgekeurd.

Alles ligt klaar voor de start.


In afwachting van het "go ahead" alvast gestart met wat proefjes van de te gebruiken technieken met reststofjes.


No comments:

Post a Comment