My Blog List

Saturday, July 21, 2012

KLOOIEN 2

De rechter rand van mijn quilt bleef me maar dwarszitten. Na overleg met mijn lerares nog maar weer eens op andere manieren aan de slag.


Ik heb intussen een design-bord vol met proefjes en dan hangen al de op papier uitgeprobeerde randen er niet eens bij.


Toch begin ik er, denk ik, nu wel uit te komen.


Intussen wordt deze hagedis op mijn bureau steeds nieuwsgieriger naar het artikel over draadspanning.



en zaten er in de boom voor mijn atelier drie leguanen. Vanwege hun schutkleur werd de foto echter een compleet zoekplaatje.
Het lukt alleen met de dichtstbijzijnde.


Vandaag gaat onze "governor" (soort burgemeester) trouwen, een oud leerling van ons.
Het hele eiland is uitgenodigd. Het wordt een enorme happening en is al dagen gesprekstof. Het schijnt dat het postkantoor overuren draait vanwege de bestelde pakjes met nieuwe kleding voor de eilandbewoners. We zijn dus erg benieuwd naar de "modeshow"

1 comment:

  1. Wat een luxe trouwkaart.

    Al die dingen aan jouw wand lijken zo mooi. Prachtige kleuren.

    ReplyDelete