My Blog List

Thursday, July 12, 2012

LIFE GOES ON

Hoe moeilijk het soms ook even kan zijn, het leven gaat door en ik ben dan maar wat blij met mijn hobby.
Kon zelfs een beetje enthousiast raken over de twee nieuwe boeken die binnenkwamen.


En zeker toen ik in het boek Flying Colors een rand vond waar je wel heel makkelijk pyramides in kon zien, ook al was hij getiteld: Mountain and Valleys.


Bovendien werd er een voor mij nieuwe manier van paper piecing uitgelegd. Deze meteen maar uitgeprobeerd en ik ben blij met het resultaat. Ik leer wat af!!




Na aanvankelijk gedacht te hebben deze rand aan de onderkant van de quilt te gebruiken, heb ik toch besloten om er een rechte rand voor de bovenkant van te maken. Zo meteen maar eens gaan kijken of er nu bij de nieuw geverfde stofjes de juiste kleuren zitten om te gebruiken.

No comments:

Post a Comment