My Blog List

Thursday, November 8, 2012

HOUSTON 4

Vandaag eerst even enkele foto's van de expositiehallen. Mooie grote ruimtes waar het mogelijk was om alles van een behoorlijke afstand, maar ook erg dichtbij te bekijken. Het waren veel afzonderlijke exposities binnen één groot geheel. Bij sommige exposities mocht helaas niet worden gefotografeerd.
Voor mij erg leuk om hier de prijswinnaars van Velthoven te kunnen bekijken.



Bij de 1500 kraampjes was het over het algemeen een stuk drukker. Deze foto geeft maar een klein deel weer van de enorme oppervlakte met koopwaar.


Er was een speciale zwart-wit expositie. Daaruit vandaag een hele kleine greep.
























Nog wat meer portretten



De binnenste rij bestaat uit hele oude familie-foto's.
Jammer dat het niet duidelijke overkomt.

















En dan nog eentje van een van mijn favoriete kunstenaars
















5 comments:

  1. Oh wat is dit genieten zeg, ik vind het net zo mooi als jij, ook al is het maar een foto!!

    ReplyDelete
  2. Wat een verscheidenheid aan mooi werk! Hier kom je niet uitgekeken? Je boft dat je er bij was.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Leuk om die portretten van dichtbij te zien!
    (Ik zit een beetje te klungelen met het plaatsen van een reactie, sorry!)
    Wat een imposantie show!

    ReplyDelete
  5. Weer een serie prachtige foto's! Misschien moet ik toch maar gaan sparen voor volgend jaar!

    ReplyDelete