My Blog List

Sunday, November 18, 2012

TWIJFEL

En dan ineens slaat de twijfel toe. Ik had al geschreven dat ik niet tevreden was over de linker onderkant. Vond ook de kralen te zwaar en te veel aandacht vragen. 
Eerst maar eens kleinere kralen gemaakt. Dat leek al een stuk beter.
Dan nog maar eens een nieuwe print gemaakt op een stofje met een ondergrond. Die kleur werd te afwijkend, dus het oude lapje maar weer opgespeld en zo bleef ik klooien.




Toen gaf mijn tutor mij een goed idee om de foto van het hele werkstuk te printen en in losse onderdelen te knippen. Wat bleek... ik moest de onderkant naar boven halen en nu lijkt het een stuk beter. Ben echter vergeten een foto te maken.

Vandaag alle kleine vaasjes maar eens op de randen gaan plakken. Heb gisteren geprobeerd of het met een kleine cordon op de naaimachine kon worden vastgezet, maar vond de festonsteek met de hand toch net een beetje mooier. 
Hoewel ik laatst, toen mijn rand was doorgelopen, tot de ontdekking kwam dat,  zelfs na twee dagen in water weken,  de vliesofix niet losliet, wil ik het toch extra vastzetten.
Best een klus, maar we gaan ervoor.



1 comment:

  1. Ook dat hoort erbij: twijfelen, rommelen, nog eens en dan weer niet zeker weten.
    Maar ik kan vaak erg balen van dit soort dagen.
    En als... het dan lukt!!!

    ReplyDelete