My Blog List

Wednesday, December 19, 2012

WE ZIJN ER BIJNA

Gisteren en eergisteren heerlijk met free motion quilten bezig geweest. Sinds ik mijn nieuwe tafeltje heb  is dat ook een veel meer ontspannen bezigheid.
De randen heb ik met een bladmotief gequilt omdat ik dat vond passen bij de bladeren van de olifantsoren .  Bovendien een mooie verbeelding van het tropische regenwoud dat een groot deel van het eiland uitmaakt.





De achterkant levert ook altijd een mooi plaatje op vind ik. Het quilten komt er vaak nog beter tot zijn recht




Zelfs het naamlabel is al gemaakt en bevestigd.


Vandaag nog even de randen afwerken en een tunnel maken om op te hangen 





2 comments:

  1. Je gaat lekker snel! Succes met de laatste loodjes. http://quiltaart.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. dat is intensief gequilt. veelbelovend voor de voorkant.

    ReplyDelete