My Blog List

Sunday, January 13, 2013

WEER AAN HET WERK

Na een heerlijk weerzien met onze zoon en gezin en een fijne vakantie, is het nu weer erg plezierig om  met lapjes bezig te zijn. De opgedane inspiratie moet nog even wachten want ik had de galerie beloofd dat ik bij thuiskomst meteen aan wat Saba landschappen zou gaan werken.
Toch bleef het kriebelen om eerst wat te experimenteren om er weer in te komen. 
Ik wilde al een poosje wat andere bomen in mijn landschappen gebruiken en had bedacht om die te gaan maken met allerlei restjes stof. 










Wat schuiven ....



en dan zijn er twee bomen "geboren"


Even terzijde gelegd en maar zien hoe en of ik ze straks ga verwerken.


En dan lapjes zoeken voor het eerste landschap





Het begin is er.



Op bezoek bij vrienden werden we plots verrast door een enorme tropische regenbui, gepaard gaande met een schitterende regenboog. Vooral de kleuren op de groene berg waren spectaculair. Jammer 
dat de schoonheid moeilijk was te vangen op de foto.





5 comments:

  1. Het is altijd lastig om er weer in te komen, maar dat gaat jou zeker lukken!
    De natuur kan wreed en mooi tegelijk zijn. Wij hebben ooit een vreselijke onweersbui gehad in centraal Frankrijk, we zaten op een bergtop en het was onwaarschijnlijk mooi als het dan gaat bliksemen. http://quiltaart.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Ik ben altijd geblokkeerd als ik even niets heb gedaan. Ik zie dat jij alweer goed aan de gang bent en het wordt nog mooi ook. Hoef je niet af te kicken?

    ReplyDelete
  3. jij bent dus ook zo zot op batiks.

    ReplyDelete
  4. Zowel de regen als het quiltlandschapje, tropisch.

    ReplyDelete
  5. Schitterend, het landschapje in wording, en het regenlandschap na de bui!

    ReplyDelete