My Blog List

Thursday, July 4, 2013

IK BEN ER NOG NIET.....

Ik ben er nog niet met mijn Texture quiltje, maar er is in elk geval progressie. Aangezien het pas eind juli mag worden getoond, hier alleen even een heel klein stukje van de ondergrond. Witte geplooide satijn en bruine voeringstof die d.m.v. de  meandersteek is gekrompen met Texture Magic.





Verder aan het experimenteren geweest met polyesthervlies en tyvek.
Over elkaar heen gelegd en beschilderd.



Het polyesther enigszins gebrand met de heatgun. 
Daar ben ik wel tevreden over .



Normaal gesproken krimp ik de tyvek tussen bakpapier en dan met de strijkbout erover.
Dit keer maar eens geprobeerd met de heatgun.
Daar kwam wel een heel vreemd stukje uit. Het driehoekje had ik er, voordat ik de foto nam, al uitgeknipt om te zien of ik dat ergens in kon gebruiken.

Enfin ik had net gelezen dat we vaak te product gericht bezig zijn en dat gewoon spelen met materiaal ook heel belangrijk is. 



Toch ga ik nu maar weer eens product gericht bezig, want de kleine landschapjes zijn op.
Af en toe ook wel lekker om gewoon te doen wat je al in de vingers hebt.

3 comments:

  1. Zo zie je maar: De inspiratie komt vanzelf op gang. Vooral de twee ondersten zijn super!

    ReplyDelete
  2. Je structuur wordt al heel mooi.

    ReplyDelete
  3. Je zit alweer lekker in de flow sinds je weer thuis bent! De batterij is weer flink opgeladen!

    ReplyDelete