My Blog List

Tuesday, July 16, 2013

PRODUCTIE

Vorige week was ik plotseling geveld door een infectie met erg hoge koorts. Gelukkig inmiddels weer op de been en samen met onze logé lekker aan het werk in mijn atelier.
Voor de zijdekaarten moet ik de sjabloontjes van de zeepaardjes en de kikkers er zelf altijd uitdrukken en ik had een leuk voorraadje. Jeanne bedacht dat we die met monoprint op een glasplaat prima konden verven. Het werd wat dof, maar met darwi-vernis eroverheen leek het bijna geëmailleerd. 



Voorlopig een aardige voorraad voor kaarten




Ook even uitproberen hoe het eruit ziet als er wat kikkerdril omheen geverfd wordt.




Jeanne lekker aan het werk.



Aangezien er ook nieuwe papier batik kaarten aangeleverd moeten worden, heb ik me daar maar mee bezig gehouden.


Hibiscussen


en de Saba berg


Hierna kan er ingeverfd worden met ecoline, dus wordt vervolgd.

1 comment:

  1. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Kunnen we niet gebruiken hè ziek zijn!
    Leuke kaarten alweer, en een goed idee om met was kaarten te maken!

    ReplyDelete