My Blog List

Tuesday, October 1, 2013

KRIMPFOLIE ( KRIMPIE DINKIE)

Tussen de (gezellige) bedrijven door toch af en toe nog even bezig geweest.
Visjes tekenen op krimpfolie en  inschilderen gaat immers snel.




Uitknippen, in de oven bakken en opplakken geeft dit resultaat.




Ze zwemmen nu vrolijk tussen het koraal.



Aangezien ik zo langzamerhand echt aan de twee nog bestelde landschappen moet beginnen
even geëxperimenteerd met transferpaint.


Het is altijd weer een verrassing.


Nu eens kijken hoe ik dit kan verwerken. Aangezien ik het heb uitgeprobeerd op A4 ontkom je niet aan de lijnen er tussenin. Volgende keer op een wat groter papier schilderen.

3 comments:

  1. Mooi, de visjes tussen het koraal. En ja, daar heb ik ook altijd moeite mee die papierlijnen!

    ReplyDelete
  2. Ze hebben het helemaal naar hun zin tussen het koraal, die schattige visjes!
    En je kan ook stroken scheuren/knippen (bv. van behangpapier als je wat langere wilt) en die in verschillende kleuren verven. Bij het opstrijken wat laten overlappen voor onverwachte kleureffecten.

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er leuk uit!Ik ben dol op krimpie-dinkie. Vroeger toen de kinderen klein waren heb ik veel gebruikt.Nu was ik het een beetje vergeten Maar ik heb het vast nog!Bedankt.

    ReplyDelete