My Blog List

Wednesday, January 8, 2014

LANDSCHAPJES en ROEST

Eindelijk zijn mijn landschapjes klaargekomen. Nog even in een passepartout en een lijstje en dan kunnen ze afgeleverd worden. 




Onze windhaan heeft de harde wind van de afgelopen week niet overleefd en is van de windwijzer 
gewaaid. Hij is aardig verroest  en i.p.v. in de vuilnisbak is hij eerst in een met water en azijn bespoten doek beland.


Na twee keer inrollen in plastic en een nachtje laten broeien was dit het resultaat.


Een poosje geleden heb ik hier al laten zien dat ik een nieuw boek had binnengekregen met 45 verschillende oppervlaktetechnieken. Daar wil ik de komende tijd elke dag een half uurtje aan gaan besteden.
 Intussen zal ik aan mijn nieuwe grote wandkleed voor de tentoonstelling in Beaujolais gaan werken.
Kortom is er werk aan de winkel.

4 comments:

  1. Jij hebt een heel produktiebedrijf! Welk boek heb je ook alweer over?

    ReplyDelete
  2. Like the rooster 'print' -- what fun! And your landscapes are lovely -- what is their size?

    ReplyDelete
  3. Prachtige landschapjes, die zijn het waard om ingelijst te worden...!

    ReplyDelete
  4. Fraaie landschapjes. Ingelijst nog mooier!
    Wat je al niet met een roestige haan kunt doen, leuk hoor!
    Succes met je boek.

    ReplyDelete