My Blog List

Tuesday, January 28, 2014

VISSEN EN PANNENLAPPEN

Het schilderen op de Cove Bay heeft een tweede vis opgeleverd.
De schubben zijn verkregen door middel van een opengewerkt lapje stof waarover heen geschilderd is. 
Na goed drogen kan het er afgetrokken worden met dit resultaat.


Deze vis heb ik al eerder laten zien, maar was toen nog niet helemaal klaar.
Nu is hij afgewerkt en heeft een heel lichte aqua achtergrond gekregen.



Intussen ben ik druk bezig met de mola-bestelling.
De pannenlappen zijn inmiddels klaar.


Nu van 15 tasjes en 5 grote tassen het handwerk nog afmaken en dan kan hopelijk morgen alles afgeleverd worden.



4 comments:

  1. Mooie vissen en met een levensechte uitdrukking ook. En dan al die pannenlappen, geweldig, maar wat een werk.
    Doe je dat allemaal op de naaimachine? En knip je alles eerst, voor je gaat naaien, of knip je onderweg? Of ben ik nu te nieuwsgierig?
    Ik heb zelf ooit een klein mola dingetje genaaid, om het te proberen, maar vond het veel werk. Heb ook nog gedacht aan fusing, maar weet niet of je het dan nog goed kan naaien, of dat je naald helemaal plakkerig wordt van de lijm.
    Succes met de rest van je mola werk!.

    ReplyDelete
  2. Prachtig de vissen! Vooral de aquarel is erg mooi. De pannenlappen zien er ook fraai uit, zonde om te gebruiken? Je hebt er een hele klus aan hè.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie tropische vissen heb je gemaakt! En dan die pannenlappen, echt prachtig, leuk om zo maar in de keuken te hangen, en dan niet gebruiken.
    Ben ook benieuwd naar de tassen, worden ook mooi, dat weet ik nu al.
    Ze zullen best snel verkocht worden.
    Had wel al mijn molawandkleed op je blog zien staan.
    Dat jaarboek... daar lees ik hier in Nederland ook wel eens over.
    Wel erg mooi en leuk om nog eens door te kijken, maar dan krijg je over een aantal jaren wel een hele boekenkast vol lijkt me.
    Hoop gewoon maar dat mijn blok voor eeuwig op het net staat :-)

    ReplyDelete