My Blog List

Friday, March 14, 2014

ALLERLEI




De dinsdagochtend heeft alweer een nieuwe vis opgeleverd. Deze is zelfs van wat "bladgoud" voorzien.
Dit is voorlopig wel de laatste. Zal nu eens een nieuw onderwerp moeten gaan zoeken.




Intussen zijn er ook nog wat boeken binnengekomen. 
Aangezien mijn zee-landschapje zojuist verkocht is in de galerie zal ik eens gaan kijken of ik wat inspiratie uit het boek Machine Embroidered Seascapes kan halen.

Nu mag ik van mezelf even geen nieuwe boeken meer kopen want er ligt nog teveel waar ik mee aan de gang wil.




Intussen kwam deze prachtige vlinder mijn atelier binnenvliegen en was zo vriendelijk om zich even tegen het raam te laten fotograferen....




....en terwijl we aan het einde van de dag op ons terras van een wijntje zaten te genieten vonden deze twee hagedissen het nodig om aan onze voeten de liefde te bedrijven.


Op aanraden van Nienke had ik enkele weken geleden nog een paar foto's ingestuurd voor een boek dat in de VS gepubliceerd gaat worden waarin 1000 quiltblocks of kleine art quilts worden opgenomen.
Gisteren kreeg ik bericht dat een of meer van mijn inzendingen worden gepubliceerd.
De deadline is inmiddels verschoven naar 15 maart.
Dus wie nog foto's van quiltjes of blokken wil insturen is nog niet te laat.
De afmeting mag niet groter zijn dan 35 x 35 cm.
 Mocht je nog iets hebben dat in aanmerking komt stuur het op.
Hier is de link:
http://submissions.rockpaperink.com/1000-quilt-inspirations/
Het is toch leuk om een inspiratiebron voor anderen te zijn.


Intussen is mijn Contrast quiltje klaar en zijn er inderdaad een aardig aantal zijden sjaals verkocht.
We genieten van onze logees en ik ga proberen om tussen de bedrijven door nog wat nieuwe sjaals te verven.

                                               Iedereen een prettig weekend gewenst.

    






2 comments:

  1. Met het goud, wordt het meteen een luxe vis! En fijn, die boeken. Het voorste heb ik al enkele jaren, heel fijn om mee te werken . Mooi de foto's van de vlinder en hagedissen. Wat woon je toch op een bijzondere plek!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige foto van de parende 'gecko's! En leuk dat jouw werk zo snel een nieuw adres vindt, en dat is ook wel logisch!

    ReplyDelete