My Blog List

Thursday, April 3, 2014

DRUKKE TIJD IN NEDERLAND

Vorige week woensdag ben ik, na een voorspoedige vlucht, inNederland aangekomen. Tot nu toe lukte het echter niet om, via mijn Ipad, iets op mijn blog te plaatsen.
Het is enorm genieten van het weerzien met vrienden en intussen heb ik ook al enkele tentoonstellingen gezien.


 Daar komt Air France aan waar ik, vanaf St. Maarten, mee naar Parijs zal vliegen.



Nog een kort vluchtje naar Amstdam en dan kom ik in Nederland aan. Het is een prachtige lente en de bomen beginnen al uit te lopen.

Mijn standplaats is Dronten en daar heeft de QS2 Textielgroep een tentoonstelling|:Dubbelbeeld, die alleszins de moeite waard is.



Dikste vrienden van Martha de Vos





Dit werk van Ria Demarteau dat enigszins los van het canvas kwam sprak me erg aan.





Jansje Dane heeft met kippengaas en hout een prachtige Branding gemaakt.




Aardlagen van Hilly Binksma



Erg mooi werk van Martha de Vos:  Vrouwen


En nog twee viltwerken van Grietje van WIjk:


Zonder titel


Waterplant




Tenslotte nog een erg mooi werk van Ria Demarteau uit de serie Tneel.

Morgen ga ik proberen om wat foto's te plaatsen van de tentoonstelling in Middelbeers.

3 comments:

  1. Fijn, dat het is gelukt met de foto's, nu kunnen wij ook genieten van deze prachtige expositie! Ik kon er jammer genoeg niet heen, maar nu kan ik toch nog wat werken bekijken. Dank je!

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je nu in Holland bent. Het was prachtig weer voor de tijd van het jaar, maar nu wordt het weer wat koeler.
    Dat is wel jammer, maar je geniet in ieder geval van de mooie quilts.

    ReplyDelete