My Blog List

Wednesday, April 9, 2014

SIERADEN TENTOONSTELLING TEXTIELMUSEUM TILBURG

Vanuit Middelbeers was het maar een klein eindje rijden naar Tilburg. De moeite waard om nog even het Textielmuseum aldaar aan te doen.


Eerst liepen we echter nog tegen dit met breiwerk versierde raam aan.




Het was een verrassing om er dit mooie sieraad van Beppe Kessler, een oud lerares van me, aan te treffen.




Lichaamssieraden.


Ook deze kragen zijn van Beppe Kessler.




Prachtig werk, maar kun je dit nog onder de noemer sieraden laten vallen?


Intussen ben ik al onderweg naar de Quiltexpo in Villefrace sur Saone. Maar ik hoop eerst nog even wat van de Patchwork en Quiltdagen van afgelopen weekend in Rijswijk te laten zien.
Dat zal echter afhangen van de internetsnelheid in het hotel zo meteen.

1 comment:

  1. Geweldig hè, de sieraden, of lichaamsobjecten. Ik was er helemaal weg van!
    En meteen heb ik naar de verklein slurf of buis van de concertzaal gekeken. Knap om zoiets te ontwerpen!

    ReplyDelete