My Blog List

Sunday, May 11, 2014

HET GROEIT MAAR DOOR

Ik blijf zoeken naar de juiste ondergrond.


Het is een prachtige lap, maar het wordt naar mijn idee te druk.




Ook dit werkt niet.




Dan toch maar eens in de lappenkast duiken. 

Deze in Houston gekochte lap maakt het een stuk rustiger.




Nu nog op zoek naar een goede ondergrond voor de vazen met bloemen.




Maar dan moet ik eerst een vaas maken. 
Deze?




of deze terracotta?




Ik ga denk ik toch voor de blauwe.


 Ik wil er nog wel een extra dahlia in...




...en uiteraard wat groene blaadjes en een knop die nog uit moet komen.

Er zit nog niets vast, dus het boeket zal nog wel enkele keren herschikt worden.




 Eerst maar eens kijken hoe de tropische kant er uit gaat zien.
Ik mag weer verven!

1 comment:

  1. Heel moeilijk denk ik, voor jou om een keuze te maken. Als ik mocht kiezen werd het ook die met de regenboogstof. Succes met de compositie.

    ReplyDelete