My Blog List

Friday, October 3, 2014

NOG MEER GEVERFD MET IJSBLOKJES

Het blijft verrassend om met ijsblokjes te verven. 
Vandaar nog maar een poging.




De bovenste drie waren in een vaas met terracotta, maroon brown en een heel klein beetje deep yellow.




Voor deze drie: rust brown, maroon brown en olive drab gebruikt.




Intussen twee vissen op zijde geschilderd en daar in mijn stapel geverfde lappen een mooie ondergrond voor gevonden. Die kan dus verder worden afgewerkt.

De eigenaar van de Peanut galerie hier op het eiland heeft al herhaaldelijk gevraagd of ik werk kon aanleveren voor een nieuwe solo-expositie. 
Dat is het voordeel van een klein eiland, er is niet veel concurrentie!
Ik had echter nooit genoeg werk.
Hij was erg enthousiast over mijn onderwater-serie. Onze toeristen bestaan voor een groot deel uit scuba-duikers.
Dus of ik nog maar even door wil gaan met mijn vissen en ook nog graag een serie landschappen.
De expositie is in principe gepland voor half december.

Kortom er is behoorlijk wat werk aan de winkel. 
Ik ga maar aan de slag.




4 comments:

  1. Fraaie lappen! En wat leuk dat je een solo-expositie mag houden. Jemaakte ook prachtige werken, er zal beslist veel belangstelling voor zijn!
    Succes.

    ReplyDelete
  2. Mooie lappen, mooie vissen, wat ben je heerlijk bezig!

    ReplyDelete
  3. Prachtige lappen Els en een leuke uitdaging. Succes, zal best hard werken worden.

    ReplyDelete