My Blog List

Friday, November 14, 2014

LAATSTE WORKSHOP CHILD FOCUS

Het is alweer de laatste keer dat de dametjes bij me komen werken.
Vandaag wordt alles afgemaakt.



Aangezien er te weinig tijd is om ze ook nog de kunst van het machine-naaien bij te brengen, heb ik als voorbereiding maar alvast ritssluitingen in tasjes gezet en er voering ingespeld. Die mogen ze nu zelf met de hand vastzetten.
Ook de kussens zijn al zover in elkaar gezet dat ze alleen nog maar gevuld en met de hand dichtgenaaid hoeven te worden.


Tenslotte nog even marmeren en de resultaten meteen in een passepartout plakken.




Voor vertrek heel trots met hun resultaten op de foto.



Jammer dat er twee misten.

Op verzoek van de Childfocus organisatie gaan de canvasjes nog niet mee. Die willen ze graag tentoonstellen in het ziekenhuis. 
Een leuke opsteker voor de meiden.




Intussen zelf nog tijd gevonden om een rand om mijn landschap te zetten.
Nu kunnen de details erop en daarna mag er gequilt worden.
Hopelijk lukt het me om er in het weekend even flink aan door te kunnen werken.

2 comments:

  1. Je kunt met trots terugkijken op deze zeer geslaagde workshops! De dametjes zij er ook blij mee zo te zien. En wat gezellig om dit zo te kunnen doen!

    ReplyDelete
  2. Wat was dit een ontzettend leuk project, ik heb het met plezier gevolgd

    ReplyDelete