My Blog List

Tuesday, May 17, 2016

MEDIUM LANDSCHAPPEN

De eerste drie medium landschappen zijn klaar.
Ze worden nog van een passe partout en een frame voorzien.
De afmeting is dan 30 x 40 cm.
De volgende twee zijn al in een vergevorderd stadium.

Van de galerie kreeg ik een mailtje dat mijn laatste, in maart aangeleverde, landschap inmiddels is verkocht als relatiegeschenk en mee naar Istanbul gaat. Een heel leuk bericht uiteraard.
Ze zouden dus zo graag..............
maar weet niet of ik dat nog ga redden.
Er ligt ook nog een thema voor de FifteenbyFifteengroep te wachten wat de komende weken klaar moet.
Het is en blijft hard werken om alles op tijd klaar te krijgen.




12" x 16"




Erg leuk was ook de onverwachte logeerpartij van Ada Honders met haar man Peter.


Ada was zeer enthousiast over ons mooie eiland en over mijn collectie van de door de Kuna-Indianen gemaakte mola's.
Wie weet gaat die collectie weer eens richting Nederland. 


2 comments:

  1. Zoals altijd zijn ze weer heel fraai en telkens weer anders!Wat leuk om een werk aan de andere kant van de wereld te hebben hangen.
    En super gezellig zo'n logeerpartij.Zou mooi zijn als de mola's naar hier komen?

    ReplyDelete
  2. Quiltjes maken, het begint bij jou echt op werken te lijken, maar wel leuk dat ze zo goed verkocht worden.
    Wat zie ik daar een mooie mola's aan de wand hangen.... zucht...wat een kunstwerkjes zijn dat toch.

    ReplyDelete