My Blog List

Sunday, October 23, 2016

INSPIRATIE

Alweer een week voorbij. 
Het lijkt alsof ik niet zoveel gedaan heb.
Toch ben ik heel druk geweest met het laatste thema van het jaar voor onze FifteenbyFifteen club.
Het thema is "MOTION" en ik kreeg maar geen inspiratie.
Afgelopen zondag werd het idee plotseling geboren n.a.v. een foto van onze kleinzoon.
Meer kan ik er voorlopig niet over zeggen, dat kan pas eind november.
Ik ga er vandaag de laatste hand aan leggen.



Twee details



Er kwam wel andere inspiratie voorbij kruipen.


Op het pad naar mijn atelier komen momenteel dagelijks hermiet krabben voorbij.
Op een dag zaten er wel vijftien.


Ze zijn op weg naar beneden en het is een hele klus om dit muurtje te nemen.



Ook de trompet bloemen in de tuin bloeien weer in volle glorie.


En dan is de dag weer voorbij.


5 comments:

  1. Mooie details , ik ben erg benieuwd! Wel wat eng die langswandelende krabben.. prachtige trompetbloemen, zijn dat datura's? en een super mooie avond foto!

    ReplyDelete
  2. Veel natuur daar bij jullie, dat is óók genieten....succes met de werkzaamheden !

    ReplyDelete
  3. Wat een rijke natuur heeft Saba. De details zijn alweer mooi, ben benieuwd wat het gaat worden.

    ReplyDelete
  4. mooi en gezond wonen hier in de stad vieze lucht waar ik nu heel ontvankelijk voor ben

    ReplyDelete
  5. Heerlijk om zo bezig te zijn en zo mooi te wonen. Ook mijn dagen zijn te kort en zo mooi. Volop reden tot tevredenheid.

    ReplyDelete