My Blog List

Wednesday, April 26, 2017

VOORTGANG LANDSCHAP

Nu de beslissing voor de rand is genomen ga ik eerst eens kijken hoe de indeling van het landschap gaat worden.


Wat palmbomen, een bird of paradise bloem en misschien wel een hangende heliconia
rechts boven in de hoek???


Eerst de randen vastzetten.
Dat kan gelukkig nog op mijn oude naaimachine.
Voor de rest ben ik aan het wachten op nieuwe veertjes voor mijn steekplaat waarvan er eentje twee weken geleden afbrak. 
Goede raad was duur, maar na wat rondbellen vond ik gelukkig iemand die de afgelopen week naar Nederland was en vandaag terugkomt. Mijn naaimachinehandelaar was zo vriendelijk de veertjes en de schroefjes naar haar toe te sturen, dus hopelijk kan ik nu snel verder.


Eerst maar een bird of paradise verven...


 .. en een hangende heliconia.


De kruinen van de palmbomen zijn geknipt.
Maar de hangende heliconia vind ik teveel van het goede.
Die gaat er waarschijnlijk weer af.


Dan maar een kolibrie verven.

Wordt vervolgd.

3 comments:

  1. Wat goed om dit alles zelf te verven. Vooral de kolibrie is het helemaal! Door zo te experimenteren zie je meteen hoe het moet gaan worden.

    ReplyDelete
  2. Wat is het toch altijd leuk om te zien hoe je wikt en weegt om tot een goede compositie te komen.

    ReplyDelete