My Blog List

Sunday, December 2, 2018

HET IS GELUKT. ..... HOUSTON

Met de hulp van een deskundige vriend, is het eindelijk gelukt om het probleem met mijn blog op te lossen.
De komende dagen ga ik proberen de schade in te halen om zo, ook voor mezelf,  alles weer op een rijtje te hebben wat ik de laatste maand zoal gedaan heb.
Maar eerst wat foto's van mijn fantastische trip naar Houston begin november.


De grote Internationale Quiiltshow wordt gehouden in dit Conventie-Centrum....


met een prachtige ingang.


Er zijn ongeveer 2000 quilts tentoongesteld en het is zo ruim opgezet dat de 60.000 toeschouwers, in 4 dagen, meer dan voldoende mogelijkheden hebben om alles rustig te bekijken.


De hal met 1000 kramen met verkoopwaar is over het algemeen een stuk drukker bezet.

Op de bovenverdiepingen worden workshops en lezingen gehouden.

Mijn camera liet het qua kleur afweten, dus lang niet alle foto's zijn bruikbaar voor dit blog, maar ik laat hieronder alvast een kleine persoonlijke keuze uit al dit moois zien.


Summer Solstice
Sara Sharp


Introspection
Betty Hahn


Dali Dreams
Elizebeth Budd



On Reflection- Cape Town Harbour Fenders
Susan de Vanny




Reflection
Teresa Seifert



As Eve Draws near
Karyn Blue Lorenz



Colorful Circles
Annemieke Lof



Lichenology
Betty Busby



Finistere (End of the earth)
Gabrielle Voeller



Esodo (Exodus) 
Angela Minaudo



Interstitial
Leslie Tucker Jenison



My divorce quilt: Shredded
Susan Fletcher King




Is she ready yet?
Heidi Proffetty



Een van de winnaars is dit portret van:
"An old woman with joyous face"
Marina Landi
Zij is, samen met mij,  een van de "teachers" op het
Quiltfestival in Mexico in februari





En dan sluit ik vandaag af met dit werk van een van onze FifteenbyFifteen leden.

"Put up your feet and take it easy"
Cindy Richard

Eerst maar eens kijken of het gaat lukken om dit eruit te krijgen.
Het plaatsen van foto's gaat nog moeizaam.
Morgen zal ik nog een tweede serie proberen te plaatsen.



4 comments:

  1. Wat een fantastische verscheidenheid, Els !!! Genieten !
    Fijn dat het zo ruim was opgezet ! (daar gaat het vaak mis !)

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldige expositie. Daar heb je zeker enkele dagen voor nodig ! Ik zag er al enkele bij die er voor mij echt uitspringen...
    En wat een geluk dat je blog weer in de "lucht" is dit willen we niet graag missen!

    ReplyDelete
  3. Leuk zo mee kijken. En de titel en naam van kunstenares er bij.

    ReplyDelete
  4. Gelukkig kan je weer spuien Els.wat een enorm spektakel met zoveel bezoekers, quilts en verkoopkramen. Prachtig werk heb je gefotografeerd!

    ReplyDelete