My Blog List

Saturday, January 12, 2019

NIEUWE START

Voor je het weet is, na een heerlijke tijd samen, 
het alweer tijd om afscheid van de hele familie te nemen.


Daar gaan ze dan.


Wat rest zijn de waterschoentjes die te drogen staan.....



... en een wilde kip die van de stilte in mijn atelier gebruik heeft gemaakt om naast mijn atelier te gaan broeden. Binnenkort krijg ik dus kuiken gezelschap.


Al enkele keren had ik een slang in mijn atelier.
Om de binnenkomst daarvoor wat minder aantrekkelijk te maken, wordt er een
extra stukje beton voor mijn achterdeur gestort.


Onze trouwe hulp Cedric aan het werk.


Op de terugkomst van het vliegveld liep ik even de galerie in Windwardside binnen en bleek dat alle drie mijn vissen en mijn schildpad waren verkocht.
Ik had nog één gedrukt panel van mijn originele vissen in voorraad, dus snel aan het werk om dat te voorzien van randen en quiltwerk.
Dit is de achterkant..



.. en zo de voorkant.
72 x 76 cm
28"x 30"
Nu is het echt gedaan met de vissen en kan ik aan iets nieuws beginnen.




Een nieuwe start, maar daar kan ik voorlopig nog weinig van zeggen.

Iedereen veel succes in het nieuwe jaar.

3 comments:

  1. Bezoek is super gezellig, maar ook fijn, als alles weer gewoon is!.Heerlijk toch om weer de draad op te pakken! Prachtige vis ook , toch een beetje jammer dat je afdrukken op zijn....ben benieuwd naar je volgend project?

    ReplyDelete
  2. Veel geluk en veel plezier met jouw nieuwe start.

    ReplyDelete
  3. Een nieuw jaar, een nieuw project.

    ReplyDelete