My Blog List

Tuesday, February 5, 2019

SNEEUW VERVEN OP DE VALREEP.

Het bezoek aan Nederland is dit keer nogal somber en het druilerige en donkere weer helpt er ook niet echt aan mee.


Zelfs van de sneeuwbuien word ik niet echt blij.
Totdat vriendin Greetje plotseling binnen komt wervelen met vier natte al in soda-ash gedrenkte 
lappen en poederverf en vindt dat ik toch echt ook even aan sneeuwverven moet doen.
Het wordt nog een hele klus om met het beetje sneeuw wat bloempotten te vullen, 
maar het lukt...


.....en al snel zijn er vier potten klaar.
Lieve Greetje rijdt ook nog met me naar Grootebroek om mijn gerepareerde naaimachine op te halen en we kletsen intussen behoorlijk bij.


Bij thuiskomst mogen de potten bij de verwarming zodat de kleur kan hechten.



En wat ben ik de volgende dag tenslotte erg blij met deze mooie lappen.




Nogmaals ongelooflijk bedankt Greetje!
Deze lappen mogen nu bij de rest van alles wat weer mee terug naar Saba moet.


Als we zondagavond thuiskomen gaat de zon net onder.....


....en is het heerlijk om de volgende ochtend met dit zonnige uitzicht weer wakker te worden.
Nu snel aan de gang voor de workshop a.s. zaterdag hier op Saba en mijn vertrek naar Mexico volgende week dinsdag.


1 comment:

  1. Lieve Els,
    Ik ben blij dat je lappen zo goed gelukt zijn! En graag gedaan, hoor. Het was weer erg gezellig.
    Greetje

    ReplyDelete