My Blog List

Wednesday, April 24, 2019

SABA LANDSCHAP met bloemen

Nu toch eindelijk hard aan het werk om de galerie in Windwardside van wat meer werk te voorzien.
Dit keer een wat kleiner landschap dat gaat passen in een 30x40cm lijst.


Er ligt nog een mooi geverfd lapje voor de lucht en bij de stoffen die ik onlangs bij Equilter heb gekocht zit ook een lap die ik voor de oceaan kan gebruiken.


Eens kijken wat er verder bij past.


De foto  op mijn telefoon even omgezet in zwart/wit om de kleurwaarden te bepalen.


Met een klein beetje aanpassing is dit de ondergrond geworden.


Wat strepen met een watervaste pen erop waar ik de bloemstelen overheen wil borduren....  


...... en met bubbeltjesplastic wat bloemen voor de achtergrond erop geprint.


De stelen zijn met een rijgsteek geborduurd en daarna heel veel Franse knoopjes.


Tenslotte op de bodem nog wat andere bloemetjes genaaid.


Met dit als resultaat.


2 comments:

  1. Bijzonder de rose luchten, en heel apart de vele bloemetjes op de voorgrond! Dit gaat zeker verkocht worden!

    ReplyDelete
  2. Ik was gisteren in een wachtkamer en daar hing een schilderij (art) met net zo'n prachtige lucht en dacht dat zou je moeten kunnen maken. Prachtig werk is het met die bijzondere lucht.

    ReplyDelete