My Blog List

Saturday, June 1, 2019

NOG EEN SABA LANDSCHAP VOOR DE GALERIE

Het is altijd even zoeken naar een ontwerp voor 
net weer een ander landschap dan ik al gemaakt heb.
Ook probeer ik een andere sfeer te creëren zodat
het interessanter is om ze in de galerie naast elkaar te hangen.



Dit keer kwam al meteen een stukje lucht te pas van de lap die ik met het zijdevloei had beschilderd.
De ondergrond is klaar en links onder zijn al twee grote bladeren aangebracht.



Nu mag er een palmboom op.
Eerst vliesofix erachter gestreken....


.. en er een stam bijgemaakt.


Het ziet er een beetje verwaaid uit.


Nog even een detail van de grote bladeren linksonder


Klaar. 
Het is gefotografeerd zonder passe-partout en lijst, omdat het anders teveel spiegelt.
Er valt een behoorlijk stuk van de onderkant weg bij het inlijsten zodat de bladeren keurig in de hoek komen.




Op de Cove Bay ochtend weer een koraal aanvulling voor mijn onderwater quilt geschilderd:
Die hangt al sinds januari op mijn "design-wall" te wachten totdat ik wat meer tijd heb om er aan te werken. Dat zal nu augustus, na ons verblijf in Nederland, worden.
Waarom zitten er niet meer uren in een dag?

2 comments:

  1. Ook nu een prachtig ontwerp! Het lukt je toch telkens weer om een nieuw en bijzonder ontwerp te vinden!

    ReplyDelete
  2. Ik begrijp heel goed dat je telkens weer nieuwe moet maken voor de verkoop...ze zijn niet te weerstaan, die landschapjes van jou.

    ReplyDelete