My Blog List

Thursday, October 31, 2019

VAN ALLES WAT

Zomaar even een tussendoortje om mijn trouwe lezers een teken van leven te geven.
Het lijkt momenteel wel of de dagen door mijn vingers heen glippen zonder dat er veel tot stand komt. 


Maar eerst even het fantastische nieuws dat
mijn bovenstaande Onderwaterquilt, die ik enkele weken geleden 
naar de galerie heb gebracht, is verkocht. 



Op de dinsdag teken-ochtend op de Cove Bay heb ik weer een tulp geverfd....



.... en voor het thema muziek voor De Fifteen by fifteen groep ben ik hard aan het werk.
Ik mag dat pas eind november laten zien. maar hier een heel klein detail van met transfer-verf geschilderde lutrador.



A.s. zondag is er voorlopig de laatste workshop van dit jaar bij het hotel gepland en ook daarvoor moet het een en ander worden voorbereid.
Er was vraag naar de "Graffity-wall"- workshop door enkele mensen die indertijd niet op het eiland waren, dus die ga ik herhalen.
Als ondergrond bereid ik wat roestlappen voor en ik heb op wat koffie-pad lappen van mezelf eerst even wat uitgeprobeerd.
Straks maar eens serieus aan de slag.




Voor de galerie was ik al gestart met de ondergrond voor twee nieuwe medium landschappen.


Intussen heeft onze zoon hier twee weken gelogeerd.
Erg gezellig natuurlijk en hij mocht meteen de snoeischaar/zaag hanteren.



Tussendoor toch ook even wat tijd voor een gezellig onderonsje met vrienden die weer een poosje terug op het eiland zijn,
En ja zo vliegen de dagen dus inderdaad voorbij.

1 comment:

  1. Ja, zo gaat het hier ook, de tijd vliegt. Maar je hebt toch wel wat gedaan! Ik ben benieuwd naar de workshop in het hotel, en zeker ook naar je werk voor de groep en galerie? Maar wel gezellig de logeerpartijen!

    ReplyDelete