My Blog List

Wednesday, November 13, 2019

NOG EEN LANDSCHAP: " SABA VILLAGE"

Inmiddels is het tweede landschap ook klaar.


Dit is het uiteindelijke resultaat.


Hieronder nog even de totstandkoming.



Laagje voor laagje wordt weer opgebouwd.



Met een passe-partout  kijken naar het resultaat van de basis ondergrond.



Twee bomen geknipt en geverfd.


Dit keer komt er een heel dorpje op.



Het loof voor de bomen wordt heel fijn geknipt van borduurgaren...


... en met bruine tule eroverheen met een machinale vrije borduursteek vastgezet.



Een passe-partout eromheen en straks nog een 30x40 cm lijst.



En nu kan ik uiteindelijk aan mijn werk beginnen voor de tentoonstelling in Beaujolais Frankrijk in april. Ik heb 10 strekkende meter tot mijn beschikking die ik mag opvullen met nieuw werk.
Kortom heel hoog tijd om daar mee te starten.
De eerste lap van 1.20  x 80 cm  is opgespannen.
Nu hard aan het werk!! 
Ik houd jullie op de hoogte.

2 comments:

  1. Een iets ander landschap dan dat we normaal van je gewend zijn, maar wel net zo mooi. Succes met je volgend werk.

    ReplyDelete
  2. Net even anders, vooral de bomen, een vondst! Ook weer prachtig!
    Succes met het werk voor Frankrijk!

    ReplyDelete