My Blog List

Tuesday, January 7, 2020

HET LEVEN GAAT DOOR.

Het nieuwe jaar is inmiddels alweer bijna een week oud, onze gezellige logees zijn vertrokken en
ik ben hard aan het werk.


Vanaf deze plek wil ik al mijn lezers nogmaals een voorspoedig 2020 wensen.



De nieuwe tulp vordert gestaag.


Alle onderdelen zijn geverfd....


... en intussen ben ik bezig met de waterdruppels.



Maar er staat voor de komende zondag weer een workshop in het kader van Toast & Textiles bij het hotel op het programma en vriendin Mieke komt me heel lief helpen met
wat voorbeelden maken.
                                                             Eerst schilderen we tyvek.



Die knippen we in stroken en rollen deze stroken om een breinaald waarna de heat gun eraan te pas komt.


Al snel hebben we een leuk voorraadje kralen.....




... die ik de volgende dag verwerk tot kettingen....




... oorbellen....




... en zelfs een armband.
Nu maar afwachten of het in de smaak valt. 


2 comments:

  1. wat zien ze er mooi uit, die kralen....je zult ze spoedig weer moeten vervangen door nieuwe, daar ben ik van overtuigd...

    ReplyDelete
  2. Prachtig de kralen! Hopelijk weer veel belangstelling vor de workshop!
    Maar ook de kleurige tulp wordt bijzonder mooi....

    ReplyDelete