My Blog List

Saturday, October 24, 2020

VUUR VERVOLG

Nadat alles van de workshop is opgeruimd kan ik me weer gaan wijden aan het VUUR thema.
Ik gebruik hiervoor nog steeds het cursus voorbeeld van Linda Schmidt.


Zover was ik vorige week al gekomen.
De middelste rij bomen is aangebracht....



....en die moeten nu in vlammen opgaan.
Hiervoor gebruik ik diverse kleuren rood, brons, geel en oranje organza,
maar ook goud en zilver stof.




Daarover heen komen gesmolten Angelina vezels in rood en goud.



 
Wat weer bedekt wordt met rode ......



... en zwarte tule.




Tenslotte nog enkele boomstronken op de voorgrond.....



.... waar ik wat extra zwarte schaduw op heb aangebracht en enigszins heb verlevendigd met goud- en brons-
kleurige verf.




Ook deze moet, net zoals WATER nu even aan de kant worden geschoven omdat het quilten en van een rand voorzien pas in de laatste les aan bod komt.
Nog twee Elementen te gaan: WIND en AARDE, maar nu eerst dit weekend een workshop
Eco-dying.  Hoop maandag de resultaten te kunnen laten zien.


2 comments:

  1. Erg mooi, zoveel lagen en diepte!

    ReplyDelete
  2. Zoveel verwerkingen met prachtig realistisch resultaat! Succes met de workshop!

    ReplyDelete