My Blog List

Friday, January 22, 2021

TUSSENDOORTJE

Vorige week heb ik de voorbeelden al laten zien voor de workshop die ik a.s. zondag weer mag geven.
Op dit moment zijn er al 11 aanmeldingen, waar ik uiteraard erg blij mee ben. De afgelopen week 
druk geweest met voorbereidingen en nog een nieuwe vis gemaakt.


Ik had nog een ijs geverfde lap liggen, waar ik dit stukje uit heb geknipt en van vliesofix voorzien.


Dit werd het resultaat.



Maar uiteindelijk koos ik er toch voor om de oranje vis te gebruiken op het canvas.
Het gaf wat meer contrast.




Ik had al wat ideeën voor een volgend projectje maar moest eerst wat uitproberen.
Ik heb nog wat, gekleurde, maar enigszins uitgedroogde puffpasta staan en wilde zien of die nog te gebruiken was.
Met een paletmes en een sjabloon op lutrador uitgesmeerd.....



.......lukte het wonderwel.




De heatgun. erop losgelaten...



... en tenslotte met mijn vinger nog wat goudverf eroverheen gesmeerd.
De lutrodor is voor een deel ook gesmolten, dus het zal voorzichtig gebruikt moeten worden.
Misschien het beste met wat tule eroverheen.



Dan wordt het tijd om de rommel op te ruimen....,



.... met deze collage reclame te maken voor de workshop.....



... en verder te gaan met al het handwerk voor de FifteenbyFifteen challenge.
Het zal hard werken worden om dat op tijd af te hebben.
Maar eerst a.s. zondag de workshop.
Hoop daar begin volgende week de resultaten van te kunnen laten zien.

3 comments:

  1. Altijd een prachtig effect met ijsblokjes verven !
    De vissen zijn echt prachtig, hier komen zeker mensen op af voor de workshop!
    Ook fraai het effect met de gekleurde puffpasta. Zo zie je maar alles bewaren!

    ReplyDelete
  2. Weer fijn om te lezen hoe je bezig bent met al die fleurige vis/vogels

    ReplyDelete
  3. Your students must always have fun in your classes, els! :-)

    ReplyDelete