My Blog List

Monday, July 12, 2021

WAT LAATSTE NIEUWTJES VOOR ONS VERTREK

                 In mijn vorige blog heb ik al geschreven dat ik druk bezig was met tyvek sieraden.

                                               Die zijn inmiddels klaar en van kaartjes voorzien.


Een serie oorbellen.



Twee sleutelhangers.....



..... en een aantal kettingen.

Toen was het tijd om voor een aantal dagen naar St. Maarten te gaan voor Gied zijn biopsie.
Na heel veel en lang wachten, was die toch eindelijk woensdag, precies op de dag van zijn 80e verjaardag, achter de rug........



... en konden we die alsnog met zijn tweetje vieren met een lekker etentje aan de waterkant.....



... om het op zaterdag, thuis op Saba,met een groot feest, nog eens flink over te doen.
Nu moet er gepakt worden voor ons vertrek a.s. vrijdag naar Nederland.
Het zal dus wat rustiger worden hier op mijn blog, hoewel ik hoop af en toe een verslag van een mooie tentoonstelling te kunnen doen, als de Covid maatregelen dat toelaten.
Ook hopen we dat het bezoek aan onze dochter en kleinkinderen in Frankrijk, die we 2 jaar niet hebben gezien, eindelijk door kan gaan.



Afrika

Nog een leuk bericht is dat deze twee quilts vandaag naar Colorado  US, gaan.
Dankjewel Barbara en Mark voor de aankoop.
Het heeft een tijdje geduurd voordat ik er aan toe was om deze te verkopen, want ik was er nogal aan gehecht.
Mijn leeftijd heeft meegespeeld in het besluit om dat nu toch maar te doen, temeer daar ik weet dat ze erg gewaardeerd worden en een mooi plekje zullen krijgen.



Kubistisch dame.


3 comments:

  1. Oh wat een leuke dame...en ik kan het me voorstellen dat je Quilt Africa een stuk is om moeilijk afscheid van te nemen. Hoop voor jullie dat de biopt een gunstige uitslag gaf. Op naar Nederland nu....

    ReplyDelete
  2. Hopelijk een goede uitslag voor Gied! Was toch een mooie verjaardag voor hem. Inderdaad moeilijk om afscheid te nemen van je mooie werken!
    Een goede reis naar Nederland

    ReplyDelete
  3. Ik hoop dat Gied een goede uitslag krijgt,mooie quilts van jou die naar een ander wereld deel gaan. Veel fijne bezoeken aan je familie

    ReplyDelete