My Blog List

Friday, August 17, 2012

VERRASSING

Het was een grote verrassing om vanochtend op het blog van Ann:
annvanherle.blogspot.com
een foto te zien van de mola's en een mola-blouse, die ik heb aangeleverd voor de tentoonstelling "Het Geweven Woord" die in de maand september in Turnhout gaat plaats vinden.
Ann gaat daar ook een workshop geven om de mola-techniek onder de knie te krijgen.

Uit de nalatenschap van vriendin Barbara, die onlangs overleed, kreeg ik deze twee mola's terug waarop een Kuna-vrouwtje zichzelf heeft afgebeeld. Ik verzamel deze mola's al een poosje en ben altijd ongelooflijk blij wanneer ik er weer een op de kop kan tikken.



Mijn kleine landschapjes zijn even blijven liggen, want er kondigde zich weer een paar enthousiaste studenten aan voor een workshop zijdeschilderen. Ze waren erg blij met hun uiteindelijke resultaten en voor mij is het zo leuk om te zien hoe iedereen er op zijn eigen wijze gestalte aan geeft.
Bleken het ook nog eens inwoners te zijn van onze geboortestad Tilburg.




No comments:

Post a Comment