My Blog List

Saturday, December 1, 2012

AFRIKA 3

Het werd inmiddels echt tijd om me weer aan het Afrika wandkleed te wijden. Eerst maar eens de sandwich gemaakt met tussenvulling en achterkant en alles netjes doorgeregen. Normaal gebruik ik daarvoor 505 plakspray, maar voor alle zekerheid dit keer toch maar naald en draad.






Met enigszins in kleur verlopend, zelf geverfd garen, met de hand de stralenkrans rondom de zon gequilt




en een strooimotief als schaduw onder de vazen



 Dan kan ik toch eindelijk aan het machinale quilten beginnen


Ik ben er nog lang niet, maar langzaam aan komt er wel schot in.

8 comments:

  1. Succes met je werk, het wordt mooi. Ik vind de combinatie handquilten en machinaal quilten erg mooi.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Het sprankelt en gloeit op het scherm, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete
  3. Je maakt ons wel nieuwsgierig! We kunnen wel delen zien maar net niet alles!!!

    ReplyDelete
  4. Dit gaat weer een hele mooie quilt worden! Wanneer krijgen we het eindresultaat te zien?

    ReplyDelete
  5. Machinequilten vind ik zwaar werk, maar met iedere dag een stukje komt ie ook vanzelf af.

    ReplyDelete
  6. Dit ziet er al erg mooi uit! Prachtige warme kleuren.Ik ben benieuwd!

    ReplyDelete