My Blog List

Sunday, January 20, 2013

BOUGAINVILLEA

Bougainvillea is klaar. Ik vind het altijd moeilijk om een naam te vinden voor mijn Saba quilts, maar de galerie vind dat noodzakelijk. Dit keer dus maar vernoemd naar de tropische bloemen die over de muur hangen. 
Hij is opgespannen op een frame en de afmeting is 86 x 72 cm.
Weet nog steeds niet of ik de geverfde huisjes een verbetering vind of niet. 





Het quilten is altijd een stuk beter te zien op de achterkant.



Inmiddels ben ik lid geworden van een online groep genaamd 15 x 15.
Opgericht door iemand die ook is afgestudeerd bij City & Guilds en de uitdaging van steeds een nieuwe opdracht miste. Ik vind het ook wel fijn om over een verplicht thema na te denken en daar iets mee te doen. Voor eind januari moeten we een werkstuk van 15 x 15 inch klaar hebben met het thema LIJN. Ik heb wat ideeën in mijn hoofd en zal er vandaag eens aan gaan werken. Er mag echter niets gepubliceerd worden tot de "reveal" datum van 31 januari.
Het zal inspirerend zijn om te zien wat anderen met het thema gedaan hebben.

1 comment:

  1. Heel mooi deze bouginvillea! De huisjes vind ik een hele goede verbetering, maakt het geheel aparter, net als het fraaie quiltwerk!
    Ik ben benieuwd naar je verwerking van het thema lijn? Een leuk idee om zo samen verder te werken!

    ReplyDelete