My Blog List

Friday, March 7, 2014

ZOEKENDE

Het is hier een aantal dagen stil geweest, maar dat wil niet zeggen dat ik heb stil gezeten.
Voor het thema Contrast voor de 15 x 15 club ben ik aardig zoekende en ik kan er nog niets van laten zien. 
Wel kan ik laten zien wat ik bij nader inzien niet ga gebruiken. 






Ik had in een van mijn vorige blogs al een foto opgenomen van de lap die met witte acrylverf  met het koraalstempel was bestempeld.
Die heeft echter een andere eigenaar gekregen.
Daarom nog maar eens opnieuw aan het werk.
Dit keer met bronsverf. 
Er zitten een paar afdrukjes in die niet naar mijn zin zijn, maar een deel van de lap is wel bruikbaar.






Er was nog aardig wat met textielmedium aangemaakte verf over. Daar kon een te lichte afdruk van de vorige keer mooi mee bewerkt worden.

Nu maar weer verder met Contrast.


1 comment:

  1. Toch een mooi stempelontwerp.De lap is zeker nog eens te gebruiken!

    ReplyDelete