My Blog List

Friday, April 11, 2014

PATCHWORK & QUILTDAGEN RIJSWIJK

Een beetje laat, maar nu toch alsnog wat foto's van de Patchwork & Quiltdagen waar ik afgelopen vrijdag was. Ik heb deze post al twee keer gemaakt, maar door het trage internet waren alle foto's verloren.  Ik hoop dat het deze keer wel lukt.

Ik heb vooral genoten van het werk van Ineke van Unen. Kleur en vorm zijn een lust voor het oog en het is dan ook geen wonder dat zij regelmatig exposeert in binnen- en buitenland.

Hieronder een aantal werken van haar hand.


Glimlach




Verlangen




Kracht




Levensloop


Ook Erica van den Berg maakt erg mooi werk.

Hieronder tweemaal TRANSPARANTIE.






en DRIELUIK AARDE ook van Erica van den Berg

Van de Duitse Groep TEX 21 wil ik ook nog graageven de volgende werken laten zien:


Heide Stoll Weber:  Rock formation




Heide Stoll Weber: Shapes & Lines




Gisela Schmidt: Studie mit Krummen Linien


Hanna Muhle: Zauberwald.

4 comments:

  1. Ik was speciaal voor Ineke van Unen naar Rijswijk gegaan, van Tex 21 heb ik ook enorm genoten. Geen spijt dus!!
    http://quiltaart.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. ik heb les gehad van Ineke van Unen, het was een plezier om van haar te leren! Haar kleurgevoel vind ik geweldig.

    ReplyDelete
  3. Je hebt prachtige dingen gezien! En wij nu ook ;-) dank!

    ReplyDelete
  4. Allebei zeer de moeite waard! Ik had het ook op mijn blog vermeld, maar helaas geen foto's gemaakt. Op de site van Ineke is ook veel moois te zien!

    ReplyDelete