My Blog List

Thursday, June 5, 2014

VOORLOPIG MIJN LAATSTE VIS

En dit is hem dan geworden. Voorlopig mijn laatste vis. Heb voor een poosje afscheid genomen van ons schildersgroepje op de Cove Bay. 



De puffpasta die ik gebruikt heb voor het koraal is ingesmeerd met de "gilding"pasta, kleur african bronze, die een groene uitstraling geeft en daarna een vleugje antique gold eroverheen.
Hoewel schilderen wel een stuk sneller gaat dan quilten, was hij  dinsdagochtend toch niet afgekomen.
Ik wilde echter niets onafgewerkt laten liggen, dus meteen thuis eraan verder gewerkt.
Voor de visschubben heb ik een sinaasappelnetje gebruikt, daar heel nat overheen geschilderd en snel in de zon laten drogen. Ga dat, als ik terug ben, ook eens proberen met "sunprinting" op stof.


2 comments:

  1. Prachtig laatste werk! Goed gelukt met het sinaasappelnetje. Lijkt me ook mooi op stof, ben benieuwd naar het vervolg.

    ReplyDelete
  2. Mooi werk! Je kunt met een " opgeruimd " gevoel vertrekken! Goed idee van de sunprinting

    ReplyDelete