My Blog List

Wednesday, September 10, 2014

NOG WEINIG OM TE LATEN ZIEN

Het is alweer bijna een week geleden dat ik een berichtje plaatste. Ik ben hard aan het werk met het thema "Progress" voor onze Fifteen by Fifteen groep, maar dat mag pas eind september onthuld worden.

Hier echter een heel klein voorproefje van de met de thermofax gemaakte lappen van het handschrift van mijn, 35 jaar geleden, overleden moeder.


Diverse lappen hangen te drogen.



 Ook nog op een paar andere kleuren stof uitgeprobeerd.



Intussen alweer twee keer heerlijk bij de Cove Bay wezen tekenen. Ik kon het niet laten om nog maar eens een vis te produceren. Ga er een aantal in textiel uitwerken.

 Eerst echter mijn "Progress"  afmaken.
Wil hiervoor nog wat op stof printen maar helaas is de cartridge van mijn inkjetprinter leeg en moet ik een aantal weken wachten totdat de nieuwe binnenkomt, dus helemaal afmaken lukt niet. 
Ook dat is het leven in de Caribbean.

1 comment:

  1. Prachtige lappen, houd je ook zo veel van teksten in een werk? Geeft meteen iets bijzonders!
    Ook weer een prachtige vis.

    ReplyDelete