My Blog List

Saturday, May 2, 2015

VOORPROEFJE

Deze laatste weken voor mijn vertrek ben ik heel hard aan het werk om nog twee thema's voor onze Fifteenbyfifteen groep af te krijgen.
Ik was in het begin van de week heel enthousiast begonnen aan het thema Seizoenen.
"s Avonds keek ik naar een oude DMTV video over opnemen en aanpassen van foto's in je schetsboek wat me wel aansprak. De volgende dag meteen even geprobeerd op mijn ingeplakte foto's voor dit thema.
Toen kreeg ik plotseling een heel ander idee en ben weer opnieuw begonnen.
Hoewel ik daar voorlopig niks van kan laten zien, hierbij wel een heel klein voorproefje.
Het is inmiddels waarschijnlijk wel bekend dat ik graag werk met puffpasta en lutrador.



De puffpasta op zwarte lutrador gesmeerd.




Na het drogen verf eroverheen en met de heatgun aan het werk.




Ook nog wat geverfde lutrador met de heatgun bewerkt.



Er moest nog wat meer verf aan te pas komen



Een detail.

Inmiddels is het bijna klaar en ga ik dit weekend snel aan Elementen beginnen.
Ik heb wel een idee, maar nog niet de uitvoering in mijn hoofd.
Eerst maar weer eens aan de gang in mijn schetsboek.




3 comments:

  1. Prachtig altijd die vervormingenvan lutrador en puffpasta! Lijkt wel een foto van het heelal , met de Hubble telescoop gemaakt , zag ik laatst nog tv .
    Spannend hoe het werk gaat worden?

    ReplyDelete
  2. Spannedn en wat genieten we toch van DMTV, zoveel leuke dingen waar je weer inspiratie van krijgt. Veel plezier met verder werken, ben benieuwd

    ReplyDelete
  3. Benieuwd naar het resultaat van Lutradur en pufpasta.Het ziet er veelbelovend uit.

    ReplyDelete