My Blog List

Wednesday, February 17, 2016

CARIBISCHE DAME

 De eerste quilt van de online klas van Pamela Allen is klaar.


Afm. 52 x 41 cm




Er is dit keer aardig wat met de hand gequilt.



Maar zo hier en daar is de machine er toch ook aan te pas gekomen.


Het gezicht is eveneens van zowel hand- als machinaal quiltwerk voorzien.

Inmiddels aan de tweede opdracht begonnen.
Een kubistische Caribische dame.
Het valt niet mee en ik vind het behoorlijk moeilijk. Heb al al aardig wat kubistisch werk zitten googlen. Ook mijn mede cursisten slaken zuchten in hun mailtjes.
Morgen zal ik de eerste voorzichtige pogingen laten zien.

7 comments:

  1. Mooi geworden Els, en een hele prestatie in zo'n korte tijd en dan ook nog het hand quilten erbij, goed hoor.
    Lijkt me heel moeilijk om iets kubistisch te maken, ben benieuwd wat je gaat laten zien. Leuk dat we mee kunnen genieten, succes ermee!

    ReplyDelete
  2. Deze eerste quilt is heel geslaagd! Mooi met het borduur en handwerk!
    Succes met de volgende opdracht!

    ReplyDelete
  3. Een prachtige dame!Ze straalt echt warmte uit.Ben weer heel nieuwsgierig naar je volgende dame.

    ReplyDelete
  4. succes met het vervolg...deze is goed gelukt !

    ReplyDelete
  5. Maar die eerste Caribische dame is toch maar heel mooi gelukt! Die pakken ze je niet meer af. En de volgende gaat je zeker ook weer lukken!

    ReplyDelete
  6. Is prachtig geworden! Straalt echt de goede sfeer uit (voor zover ik er verstand van hebt natuurlijk)

    ReplyDelete
  7. Ze is prachtig geworden, je hebt er je iegen sfeer aan gegeven.

    ReplyDelete