My Blog List

Monday, August 29, 2016

FOCUS ON FUSING 2

Het afgelopen weekend heerlijk bezig geweest met de "Focus on Fusing" workshop.
Het was de bedoeling dat er dit keer een abstract eindresultaat uit zou komen.
Ik vond het best moeilijk om tot een gebalanceerde compositie te komen en
heb er toch maar een gestileerd blad aan toegevoegd.
Het is ditmaal, in tegenstelling tot de vorige keer, een totaal eigen ontwerp.


De eerste opzet.


Ik vind dat de kleuren hier en daar terug moeten komen en dat de grote vlakken wel wat opvulling kunnen gebruiken.
Alle toevoegingen zitten nu vastgespeld...


... en dit is het eindresultaat geworden.
Afm. 30 x 40 cm.
12" x 16"
Ik heb het met velcro (klittenband) op een wit canvas bevestigd.
De kleuren komen in het echt beter tot zijn recht dan op de foto.
De onderste baan bestaat bv uit twee verschillende tinten rood, maar dat is op deze afbeelding helaas niet te zien.



6 comments:

  1. Een super ontwerp Els! Natuurlijk mag je een eigen ding toevoegen, is denk ik ook de bedoeling . Zo wordt het het echt een ontwerp van jou!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Leuk je op deze manier te "ontmoeten" Els. Je hebt een mooi quiltje gemaakt, het sprankelt. Heb nu vlotjes je blog bekeken en zie hele mooie dingen. Ga dat nog eens zorgvuldiger bekijken. Veel plezier met alles, groetjes Elly

    ReplyDelete
  4. Echt heel mooi geworden! Heldere kleuren en mooie abstracte vormen.

    ReplyDelete
  5. Ha prachtig
    (doet me erg aan Melody denken ;-) )

    ReplyDelete
  6. Ik weet hoe moeilijk het is een goede compositie te maken. Deze is prachtig!

    ReplyDelete